چندتاازدخملای ما

































دنیای مددخترونه

شیک ترین وبلاگ دنیا

پانیزدخملی عشق من

 

 

روژینانفس من که تنفس من فقط به خاطراونه

 

 

مهرساعزیزدلم

 

 

 

نیایش خانومممممممییییییییییییییییییییی

 

ساریناوعارفه شیطون ترین دخترای دنیااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

 

اتناعزیزخودممممممممممممممممممممممممممممم

 

 

عشق من ساریناکوشولووووووووووووووووو

 

 

واخرین نفراجبی کوشولوخودمممممممممممم البته این چندسال پیششه الان6سالشه اماالانم کپپپپپپپپ اون موقشه البته

لاغرتر خیلی ناناش بودهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

 

 

ای جونم چه خپلوبودههههههههههههههههههههههههههههههه

 

 


نظرات شما عزیزان:

عاطفه
ساعت15:37---28 ارديبهشت 1392
عکسه خودت رو هم بزارپاسخ: دوست خوبم عکس من توی یکی ازوبلاگام هست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌هام: <-TagName->
و در تآریخ شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:,در سآعت 15:5 کی نوشته؟ : پـرنـسس| |

miss-melody